مراکز خرید سیاه دانه اصفهان

مراکز خرید سیاه دانه اصفهان

یکی از مراکز مهم عرضه و خرید سیاه دانه اصفهان سایت های اینترنتی می باشد. شما عزیزان می توانید سیاهدانه را در کیفیت بالا و مرغوب و بهداشتی در هر حجمی که می خواهید سفارش دهید تا در کم ترین زمان ممکن به دست شما مصرف کننده گرامی برسد. سیاه دانه را می توانید سفارش دهید تا از هزینه های رفت و آمد آسوده خاطر باشید و خریدی راحت و آسانی داشته باشید.

قیمت عمده سیاه دانه و زعفران کیلویی بر حسب میزان کیفیت و عرضه فله یا بسته بندی متفاوت هست.

بررسی کیفی سیاهدانه اصفهان

بررسی کیفی سیاه دانه اصفهان

سیاه دانه اصفهان از دانه های گیاهی است که به صورت عمده در ایران تولید می شود.از جمله خواص سیاه دانه درمان سنگ کلیه و ایجاد سلامت کلیه است.سیستم ایمنی را تقویت می کند و از ابتلا به بیماری های فشار خون و قند خون جلوگیری می کند. توصیه می شود این دانه ی گیاهی را همراه با عسل میل کنید.تولید سیاه دانه امروزه به صورت عمده صورت می گیرد. این محصول به دلیل کیفیت بالا به کشور های دیگر نیز صادر می شود.

ماسک سیاه دانه و زعفران کیلویی در تهران از ترکیبات آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی و ضد باکتریایی برخوردار می باشد.

سیاه دانه اصفهان بر عملکرد معده تاثیر مطلوبی می گذارد. نفخ معده و زخم آن را درمان می کند. حافظه را تقویت می کند و به عنوان یک مسکن طبیعی برای درد مفاصل به شمار می رود سرگیجه و درد های ناشی از گوش را کاهش می دهد. دلپیچه و درد های رحمی را درمان می کند.

همچنین ویتامین های موجود در این گیاه دانه برای میگرن و بیماری های قلبی و عروقی و بیماری سل مفید است.این دانه ی گیاهی برای افزایش شیر مادرانی که تازه زایمان کرده اند نیز مفید می باشد. مصرف سیاه دانه همچنین توسط امامان برای درمان برخی بیماری ها توصیه می شده.

قیمت تولیدی سیاه دانه اصفهان صادراتی

قیمت تولیدی سیاه دانه اصفهان صادراتی

برخی کارخانه ها روغن سیاه دانه را می گیرند و از این روغن برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. استفاده از این روغن بیماری های آرتروز و بیماری های لثه را درمان می کند. این روغن برای درمان اسهال مفید است.سیاه دانه گیاهی ضد تشنج است.

سیاه دانه در مناطق سرد و کوهستانی مثل استان اصفهان کاشت می شود و در مناطق گرم به ندرت یافت می شود. این گیاه نیاز به آب فراوان دارد.در خاک اسیدی رشد بهتری دارد و امروزه در آپارتمانها نیز نگه داری می شود.زمان کاشت این گیاه در اوایل بهار که هوا متعادل است صورت می گیرد.

برای خرید و فروش سیاه دانه می توانید از سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین استفاده کنید تا خریدی مقرون به صرفه و کم هزینه ای داشته باشید و بدون واسطه و حذف دلالان و سود جویان آن را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما