قیمت روغن سیاه دانه اسفند سال ۱۴۰۱

قیمت روغن سیاه دانه اسفند سال ۱۴۰۱

عصاره یا روغن آن خواص فوق العاده ای دارد و قیمت آن نسبت به دیگر روغن های گیاهی مناسبتر می باشدسیاه دانه یک گیاه دارویی است که سابقه استفاده از آن به بیش از 2000 سال قبل باز می‌گردد، این گیاه دارویی، عصاره یا روغن آن خواص فوق العاده ای دارد و قیمت آن نسبت به دیگر روغن های گیاهی مناسبتر می باشد در صورتی که خواص بی نظیری هم دارد. روغن سیاهدانه برای پوست بسیار عالی است و جوش های صورت را با چربی سوزی بالایی خود کاهش می دهد. ما در این مجموعه با فروش مستقیم روغن سیاه دانه با کمترین قیمت به دنبال رضایت حداکثری مشتریان خود هستیم.

فروش روغن سیاه دانه

فروش روغن سیاه دانه

روغن سیاهدانه همان عصاره دانه های سیاهرنگ این گیاه است که در اثر فشار زیاد از دانه ها خارج می شود. این روغن به دلیل تلخی زیاد بیشتر به صورت موضعی مصرف می گردد و از خود دانه ها به صورت خوراکی مصرف می کنند. مطالعات متعدد نشان می دهد که سیاه دانه و روغن آن می تواند به کاهش وزن، کنترل لک و سلامت پوست، رشد مو، آلرژی های فصلی، عملکرد گوارش، برخی سرطان ها و بسیاری موارد دیگر کمک می کند.

بسیاری از داروهای که امروزه تولید می شوند به دلیل کارآمدی بالا منشا گیاهی دارند. روغن سیاه دانه نیز عصاره گیاهی با خواص درمانی بسیار می باشد که در صنایع داروسازی کاربرد بسیاری دارد. روغن سیاهدانه برای قرن‌ها در طب آیورودا که طب سنتی شرقی می باشد و منشا آن هندوستان است برای درمان بیماری‌هایی مانند آلرژی، گلودرد، مشکلات گوارشی، بثورات پوستی، سرطان و … استفاده می شد. به همین دلیل فروش روغن سیاه دانه از هندوستان گسترش جهانی یافت و امروزه با قیمت بسیار مناسب در اختیار همگان قرار می گیرد.

 

فواید روغن سیاهدانه

فواید روغن سیاهدانه

روغن سیاهدانه که عصاره دانه های این گیاه می باشد سرشار از مواد معدنی و مغذی است. شما مشتریان عزیز می توانید روغن سیاه دانه را با قیمت مناسب به صورت آنلاین از این مجموعه تهیه نمایید. روغن سیاهدانه به طور طبیعی حاوی اسیدهای چرب مفیدی مانند امگا 3 می باشد، به علاوه منبع غنی از پتاسیم، آهن، مس، ویتامینA، ویتامینB است. همچنین دارای خواص تنظیم کننده ایمنی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است و حاوی مواد مغذی گیاهی مانند؛کارواکرول و تیمو کینون است.

سیاه دانه و عصاره آن برای درمان بیماری های همچون؛

  • سلامت تنفس
  • عملکرد قلب
  •  سردرد
  • دیابت
  • کمردرد
  • سطح کلسترول
  • کاهش وزن
  • درد مفاصل
  • اگزما، بثورات پوستی
  • عفونت های هلیکوباکتر پیلوری
  • سلامت باروری و اسپرم

بسیاری از فواید روغن سیاهدانه احتمالاً ناشی از تیموکینون است، یک ماده مغذی گیاهی قدرتمند که نشان داد که از بهبود بسیاری از اندام ها و بافت های مختلف پشتیبانی می کند. روغن سیاه دانه با باکتری های بد روده مبارزه می کند. رشد باکتری هلیکوباکتر پیلوری را در دستگاه گوارش کاهش می دهد و به روده اجازه می دهد تا بهبود یابد و عملکرد و راحتی را بازیابی کند.

روغن سیاه دانه به دلیل خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و درمانی خود ممکن است به تسکین گرفتگی معده، گاز و نفخ کمک کند. مصرف سیاه دانه باعث افزایش سطح سالم پروژسترون و تستوسترون در زنان می شود که دو هورمون بسیار مهم برای باروری و میل جنسی هستند.

قیمت عمده روغن سیاه دانه

قیمت عمده روغن سیاه دانه

مهمترین مسئله در خرید و فروش محصولات گیاهی و دارویی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب می باشد. چراکه با افزایش قیمت توان خرید نیز کاهش میابد در نتیجه یک محصول ایده آل باید کیفیت بالا و قیمت فروش مناسبی نیز داشته باشد. این مجموعه با فروش مستقیم روغن سیاه دانه محصولی با کمترین قیمت ممکن را عرضه می کند.

در این مجموعه تولید روغن در بالاترین کیفیت ممکن و خالص صورت می گیرد و هیچ گونه افزودنی ندارد. جهت خرید یا ثبت سفارش می توانید در صفحه ارتباط با ما با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. قیمت روغن سیاه دانه در مجموعه داپیدو به تولید و عرضه مستقیم محصول به مراتب کمتر از فروشگاه ها و عطاری ها می باشد.

روغن سیاه دانه تعدیل کننده سیستم ایمنی است. از آنجایی که روغن سیاه دانه حاوی مواد مغذی و اسیدهای چرب مفیدی است، برای ماساژ پوست سر برای تقویت رشد مو انتخابی عالی است. با خرید روغن سیاه دانه و استفاده مداوم از آن از خواص بی نظیرش استفاده کنید.

جهت استعلام قیمت سیاه دانه و روغن با شماره های 09134431028 – 09134431029 در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما