قیمت عمده سیاه دانه ایرانی + خرید و فروش

قیمت عمده سیاه دانه ایرانی + خرید و فروش

در این بخش از محتوا قصد داریم اطلاعاتی در مورد خرید و قیمت عمده سیاه دانه ایرانی و همچنین خواص آن در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. سیاهدانه ویژگی های بسیار زیادی دارد که پیشنهاد می کنم حتما تا ادامه ی این مقاله را بخوانید. همانطور که می دانید سیاه دانه گیاهی دارویی با هزاران خواص درمانی است. در دیگر مقالات تعدادی از خواص این گیاه را بیان کردیم اما این که این دانه سیاه رنگ را از کجا خرید کنیم و چگونه آن را مصرف کنیم بسیار مهم است.

وقتی صحبت از یک گیاه دارویی می شود، پس باید آن محصول ویژگی های خاصی داشته باشد که به آن دارویی می گویند. سیاهدانه همانطور که از نماش پیداست دانه های کوچک با اندازه حدود 1 تا 2 میلمیتر به رنگ سیاه تیره که عطر و طعم خاصی دارد. سیاه دانه بیشتر در عطاری ها به صورت خرده به فروش می رسد. اگر متقاضی یا خریدار عمده آن هستید می توانید در این سایت تنها با تماس گرفتن به شماره های 09134431029-09134431028 سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین جهت استعلام قیمت عمده سیاه دانه با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

قیمت خرید سیاه دانه

قیمت خرید سیاه دانه

قیمت گذاری این محصول تابع عوامل گوناگونی می باشد. از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت عمده سیاه دانه می توان به میزان عرضه و تقاضا، واردات و صادرات و تغییرات ارزی اشاره کرد. اگر میران تولید یک محصول از سرانه مصرفی سالیانه یک منطقه یا کشور کمتر باشد به مراتب قیمت آن محصول بیشتر خواهد بود.

سیاه دانه به دلیل وارداتی بودن آن در کشور ما واردات این محصول تاثیرگذاری قابل توجهی بر قیمت تولید داخلی دارد. سیاهدانه ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا از پتانسیل بالای برای صادرات برخوردار می باشد. در حال حاضر به دلیل تولید زیاد این محصول در داخل کشور و کاهش واردات آن قیمت عمده سیاه دانه در بازار فروش با کاهش چشمگیری همراه شد.

جهت آگاهی از قیمت نهایی سیاه دانه کاقیست با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خواص درمانی سیاه دانه

مهمترین چیز برای خرید یک محصول داشتن اطلاعات کافی و یا شناخت کامل در مورد آن می باشد. اگر سیاهدانه را به خوبی بشناسید و از خواص درمانی آن اگاه شوید هیچوقت آن را فراموش نخواهید کرد. سیاه دانه در کنار خواص فوق العاده آن قیمت عمده بسیار مناسبی نیز دارد و به راحتی می توانید آن را در این سایت خریدار نمایید. در ادامه به تعدادی از خواص درمانی مهم این گیاه جادویی می پردازیم.

سیاه دانه در بارداری

همانطور که می دانید خانم ها در دوران بارداری باید تغذیه ی سالم و مناسبی داشته باشند. سیاه دانه یکی از مواردی می باشد که بهتر است در این دوران مصرف نشود. به گفته ی پزشکان امروزه به دلیل غذاهای مصنوعی و فست فودی در بازار، سقط جنین در دوران بارداری بسیار زیاد شده است.

پس بهتر است حتما قبل از مصرف این محصول با پزشک حاذق مشورت نمایید. سیاه دانه مانند زعفران گزینه ی خوبی برای مصرف در دوران بارداری نمی باشد. در نتیجه بهتر است حدالامکان از مصرف آن اجتناب نمایید.

سیاه دانه برای پرکاری تیروئید

همه ی انسان ها غده تیروئید دارند اما در بعضی از انسان ها این غده کم کار و بعضی ها پرکاری تیروئید دارند. سیاه دانه به دلیل طبع گرمی که دارد برای درمان پرکاری تیروئید مفید است.

افرادی که دچار این مشکل می شوند حتی اگر رژیم غذایی درست و مناسبی هم داشته باشند باز هم لاغر می شوند. این بیماری در بسیاری از افراد وجود دارد اما معمولا ارثی می باشد. برای درمان این بیماری علاوه بر داروهای شیمیایی می توانید سیاه دانه را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

سیاه دانه برای غلظت خون خوبه

در این بخش از محتوا می خواهم بدانیم که آیا مصرف سیاهدانه برای درمان غلظت خون خوب است یا خیر؟ غلظت خون بسیار خطرناک است چرا که اگر کنترل و یا درمان نشود سبب سکته قلبی می شود. سیاه دانه به دلیل خواص و ویژگی های بسیار زیادی که دارد برای درمان غلظت خون بسیار مناسب و مفید می باشد. پیشنهاد می کنم حتما این دانه روغنی با ارزش را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

سیاه دانه و اسید اوریک

همانطور که می دانید کلیه ها نقش موثری را در بدن انسان ایفا می کنند. اگر میزان اسید اوریک در بدن بالا باشد بسیار خطر ناک است و با مصرف سیاه دانه می توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد. کسانی که میزان اسید اوریک در خون آن ها زیاد می باشد باید آن را درمان کنند و حتما به پزشک مراجعه نمایند اما امروزه طب سنتی و مصرف مواد گیاهی بسیار موثر می باشد.

سیاه دانه اسهال

سیاهدانه خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد که برای درمان اسهال بسیار مفید می باشد. مواد معدنی موجود در این محصول، برای افرادی که بیماری های گوارشی مانند اسهال دارند، بسیار مناسب است.

باید در نظر داشته باشید که این محصول برای فشار خون هم ضروری است. بعضی از افراد به دلیل داشتن مشکل معده، دچار نفخ می شوند که مصرف این محصول گازهای ترشح شده ی معده را از بین می برد. همچنین کسانی که مشکلات گوارشی دارند می توانند سیاه دانه را بجوشانند و میل کنند بدین صورت تمام میکروب های موجود در بدنشان از بین می رود.

بسیاری از افراد به بعضی از غذاها حساس می باشند که منجر به یبوست می شود. مصرف سیاه دانه و همچنین میوه هایی مانند کیوی به درمان یبوست کمک می کند. زمانی که فرد دچار یبوست می شود به دلیل اینکه در هفته، دفع مدفوع کاملی ندارد دچار درد شکم می شود که بهتر است از پودر سیاه دانه و یا روغن این محصول استفاده نمایند.

روغن سیاهدانه برای پوست

روغن سیاهدانه برای پوست

از دوران قدیم تا به حال سیاه دانه برای درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفت. مصرف این محصول به خصوص روغن آن برای پوست مفید است. در گذشته به دلیل اینکه داروهای شیمیایی به راحتی پیدا نمی شد افراد به داروهای گیاهی روی می آوردند که در این میان سیاه دانه، جزء گیاهانی می باشد که برای درمان بیشتر بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت خرید واستعلام قیمت عمده روغن سیاه دانه با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید.

اثر سیاه دانه بر جوش های چرکی

خانم ها به شادابی و جوان ماندن پوست خود بسیار اهمیت می دهند. در این میان مصرف سیاه دانه گزینه خوبی برای از بین بردن جوش صورت می باشد. روغن سیاهدانه به دلیل خاصیت طبع گرم بسیار خود چربی سوزی بالای دارد. بهتر است در طول روز حداقل یک بار هم شده روغن این محصول را به پوست خود بزنید تا صورت شما کاملا تمیز شود و پوست شفافی داشته باشید. لازم به ذکر می باشد قبل از مصرف سیاه دانه صورت خود را کاملا بشویید تا تمیز و بدون هیچ آلودگی باشد بدین صورت، مصرف این محصول نتیجه ی خوبی را به همراه خواهد داشت.

درمان آلرژی یا حساسیت

بسیاری از افراد به بعضی از فصل های سال آلرژی یا همان حساسیت دارند. درنتیجه مصرف سیاه دانه می تواند این حساسیت ها را از بین ببرد. این محصول مواد معدنی بسیاری زیادی دارد که برای بدن مفید است.

شاید این دانه سیاه مزه ی تلخی داشته باشد اما خواص آن باعث شده است تا تقاضا برای خرید این محصول افزایش یابد. لازم به ذکر می باشد که سیاه دانه مانند تمام ادویه های دیگر، برای بدن مفید است. کسانی که دچار بیماری دیابت می باشند می توانند به طور منظم از این محصول استفاده نمایند و آن را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

باید در نظر داشته باشید که این محصول را کاملا بجوید و بعد میل نمایید زیرا در غیر این صورت جذب بدن شما نمی شود. سیاهدانه پوست سختی دارد که مغز روغنی وسفید رنگ آن را پوشانده است.

سیاه دانه در شیر دهی

اکثر خانم ها بعد از تولد فرزندشان در شیر دهی دچار مشکل می شوند و به همین خاطر به شیر خشک روی می آورند. مصرف سیاه دانه می تواند این مشکل را برطرف کند، بدین صورت که چند قطره از روغن این محصول را در آب حل نمایید و میل کنید.

این دانه روغنی سرشار از کلسیم است و سبب افزایش میزان شیر در خانم های شیرده می شود. لازم به ذکر می باشد که سیاهدانه را در دوران بارداری نباید مصرف کرد. جهت خرید سیاه دانه تازه به قیمت عمده مناسب می توانید در این سایت به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

درمان زگیل با سیاهدانه

شاید برای شما جالب باشد اما مصرف سیاهدانه سبب از بین رفت زگیل می شود. شما باید روغن این محصول را به محل مورد نظر بمالید و به مرور زمان این مشکل برطرف می شود.

سیاه دانه  و سنگ کلیه

امروزه به دلیل مصرف غذاهای فست فودی بیشتر افراد دچار سنگ کلیه می شوند که با درد زیادی همراه است. اگر در طول روز سیاهدانه را در آب جوش بریزید و به صورت دمنوش به طور مرتب مصرف نمایید این مشکل برطرف می شود. دیگر نیازی به سنگ شکن و یا داروهای شیمیای نمی باشد. کسانی که اهل ورزش هستند می توانند سیاه دانه را به همراه عسل مصرف کنند. مصرف این محصول باعث می شود تا ضربان قلب آن ها منظم شود.

درمان سرفه

بسیاری از افراد در بعضی از فصل های سال آلرژی دارند و سرفه ای شدیدی می کنند، اگر سیاه دانه را مانند چای دم کنید و میل نمایید به درمان سرفه کمک می کند.

توصیه می کنیم حتما این گیاه را در دوران سرما خوردگی استفاده نمایید. بسیاری از کودکان بعد از سرماخوردگی دچار تب می شوند و گاهی تب زیاد باعث تشنج می شود که برای جلوگیری از این مشکل می توانید سیاه دانه را قبل صبحانه به صورت کاملا ناشتا به کودکان خود دهید تا از تشنج جلوگیری کند.

سیاه دانه برای صفراوی ها

افرادی که طبع صفراوی دارند معمولا گرم مزاج هستند و سیاه دانه  هم به دلیل طبع گرمی که دارد برای صفراوی ها مناسب نمی باشد. این افراد باید از ادویه هایی با طبع سرد استفاده کنند تا مشکلشان بر طرف شود.

سیاه دانه برای صفراوی ها

سیاهدانه ضد التهاب

اگر دچار التهاب پوستی شدید بهتر است روغن سیاهدانه را به محل مورد نظر بمالید. سیاه دانه به دلیل ویژگی هایی که در مطالب بالا بیان کردیم ضد التهاب می باشد. این محصول حاوی پتاسیم و ویتامین های فراوانی می باشد که بسیار با ارزش هستند.

سیاه دانه ضد سرفه

همانطور که می دانید در زمستان اکثرا دچار سرماخوردگی می شوند که گاهی اوقات با سرفه های شدیدی همراه است. شاید برای شما جالب باشد سیاهدانه ضد سرفه می باشد پس بهتر است در زمستان از دمنوش این محصول استفاده نمایید. این محصول به دلیل آنتی اکسیدان های بسیار زیادی ک دارد برای درمان بسیاری از بیماری ها مخصوصا سرطان که امروزه بسیار زیاد است، مناسب است.

آیا سیاه دانه برای تیروئید ضرر دارد؟

با توجه به مطالبی که گفته شد همه ی افراد غده تیروئید دارند. باید بدانید که سیاه دانه برای این غده ضرر ندارد. این محصول مواد معدنی فراوانی دارد که به درمان تیروئید کمک می کند. لازم به ذکر می باشد بهتر است از پودر کردن این محصول خودداری نمایید زیرا وقتی آن را پودر می کنید به مدت زمان کمتری می توانید آن را استفاده نمایید.

طبق گفته ی پزشکان دو نوع تیروئید داریم که بعضی افراد دچار پر کاری تیروئید می باشند که معمولا در مدت زمان کوتاهی وزنشان پایین می آید و لاغر می شوند و بعضی از افراد دچار کم کاری تیروئید هستند که بر عکس مورد قبل، حتی اگر رژیم غذایی را هم رعایت کنند دچار اضافه وزن یا به اصطلاح چاق می شوند این افراد بهتر است در مصرف روزانه خود از سیاه دانه استفاده نمایند.

برای بهرمندی از خواص فوق العاده این گیاه دارویی می توانید آن را از این مرکز فروش تهیه نمایید. ما در این سایت سیاه دانه را با قیمت عمده تولیدی به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود می گذاریم.

سیاه دانه و غدد لنفاوی

همه ی انسان ها دارای غدد لنفاوی می باشند که این غده به بدن در برابر ویروس و بیماری های مختلف کمک می کند. سیاه دانه یکی از مواردی می باشد که به درمان بیماری لنفاوی کمک می نماید. لازم به ذکر می باشد زمانی که شما به سطحی دست می زنید که کثیف است یا همان ویروس دارد سبب می شود غدد لنفاوی بزرگ شود.

برای درمان آن باید به پزشک معالج مراجعه نمایید و با مصرف آنتی بیوتیک و مسکن ها به طور منظم، این مشکل را برطرف نمایید. باید در نظر داشته باشید که حتما این مشکل را رفع نمایید زیرا در غیر اینصورت ممکن است بدن شما چرکی شود و اگر این چرک برطرف نشود امکان دارد مشکل جدی برای بدن شما پیش بیاید. در نتیجه شما می توانید با مصرف سیاهدانه به حل این مشکل بپردازید.

سیاهدانه  و دوران قاعدگی

به طور معمول دخترها بعد از اینکه به سن بلوغ رسیدند، دوران قاعدگی آن ها شروع می شود. سیاهدانه برای این دوران بسیار مناسب است. چرا که بعضی از خانم ها در این دوران دچار درد های شدیدی می شوند که حتی با مسکن های قوی هم درمان نمی شوند. مصرف این محصول در این دوران به درمان این درد ها کمک می نماید. این محصول به دلیل داشتن کلسیم و مواد معدنی فراوان دیگر، برای این دوران بسیار ضروری می باشد.

خانم ها در سن های بالاتر دچار یائسگی می شوند.باید بدانید که قاعدگی برای خانم ها بسیار مفید است زیرا سبب می شود تا خون های کثیف از بدن آن ها خارج شود.

خانم هایی که مجبور می شوند به هر دلیلی تخمدان خود را بردارند و یا خانم هایی که به علت داشتن سرطان و مصرف داروهای شیمیایی پریود نمی شوند، اکثر گر گرفته می شوند و همچنین دچار استخوان درد هستند که باید قرص های مکمل و کلسیم مصرف نمایند.

سیاه دانه برای کمر درد

امروزه در همه ی خانه ها ادویه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها سیاهدانه می باشد که به درمان کمر درد بسیار کمک می کند. بسیاری از افراد سیاه دانه را در برنج می ریزند و همراه با برنج دم می کشد و مصرف می نمایند.

جالب است بدانید که طبع پنیر یا همان لبنیات سرد می باشد که باعث پا درد یا درد مفاصل می شود. از این رو بعضی از افراد هنگام خوردن پنیر مقداری سیاه دانه را روی پنیر می ریزند تا مانع درد در ناحیه ی کمر و یا پا شوند.

استعلام قیمت عمده سیاه دانه

استعلام قیمت عمده سیاه دانه

برای خرید عمده سیاه دانه دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به مراکز یا فروشگاه ها مراجعه نمود چراکه این مجموعه با فروش اینترنتی محصولات خود خریدی آسان و کم هزینه را برای مشتریان خود فراهم نموده است. برای استعلام از قیمت عمده سیاه دانه در این سایت کافیست به شماره های موجود در پایین تماس بگیرید. همچنین می توانید با دریافت مشاوره از مشاورین فروش اطلاعات لازم در مورد نحوه خرید محصول را نیز دریافت کنید.

مشاورین فروش

سجاد احمدی – 09134431028

حسین ذبیحی – 09134431029

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما