قیمت خرید سیاه دانه ایرانی زمستان سال 1401

قیمت خرید سیاه دانه ایرانی زمستان سال 1401

در این مقاله می خواهیم در رابطه با سیاه دانه ایرانی به خواص درمانی آن و قیمت خرید و تغییرات آن در امسال و سال های اخیر بپردازیم. همه می دانیم که سیاهدانه دانه ای دارویی با خواص درمانی فوق العاده ای می باشد. انسان ها از گذشته تاکنونن برای درمان بیماری خود در طبیعت به دنبال گیاهی با خاصیت درمانی میگردند. علت آن بی اعتمادی به ترکیبات شیمیایی و عوارض جانبی آنها می باشد.

بسیاری در پی این هستند که خاصیت سیاهدانه چیست؟  سیاهدانه برای درمان چه بیماری های خوب است؟ آیا قیمت خرید سیاه دانه ایرانی نسبت به خواص آن بصرفه است یا خیر؟ و سوالات دیگری که در خرید و فروش این محصول نقش موثری دارند چراکه شخصی اقدام به خرید یک محصول میکند که آن رابه خوبی بشناسد. در ادامه به پاسخ بیشتر این سوالات می پردازیم.

خرید سیاه دانه ایرانی

خرید سیاه دانه ایرانی

طبیعت مادر ماست و هر چیزی که از آن به دست می آید به نحوی برای سلامت مفید است. سیاهدانه با خاصیت های درمانی خود جزء محبوب ترین گیاه دارویی در طب سنتی قرار می باشد. با شناخت بیشتر مردم به قدرت بالای این گیاه دارویی در دمان بیماری بسیاری از کشاورزان کشور ما اقدام به کشت این گیاه دارویی در کشور نمودند.

سیاه دانه ایرانی با کیفیت بالا و قیمت خرید کمتر بازار فروش خوبی را از آن خود نموده. چه بسا بسیاری از کشورهای همسایه به دنبال خرید این گیاه در کشور هستند. سیاه دانه گیاهی دارویی است که منطقه ی رویش آن بیشتر در آسیا می باشد. ایران نیز منطقه بسیار مناسبی برای رشد این گیاه محسوب می شود به همین دلیل است که در سال های اخیر تولید آن در کشور با افزایش همراه بده است.

سوالی که برای بسیاری مطرح می شود این است که سیاه دانه چیست؟ همانطور که از اسمش پیداست، گیاهی دارویی با دانه های سیاهرنگ می باشد که برای درمان بسیاری از بیماریها مفید است. این گیاه علفی و یکساله می باشد که به اندازه 20 الی 40 سانتی متر رشد می کند و گلهای بسیار زیبا به رنگ سفید و صورتی دارد.

خاصیت سیاه دانه

خواص درمانی گیاهان دارویی امروزه با وجود اینترنت و شبکه های مجازی بر کسی پوشیده نیست. این گیاه درمانی با طبع گرم خود در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است. در بهبود بخشیدن به بیماری های قلبی بسیار موثر عمل کرده است.

پزشکان با آزمایش های که انجام دادند دریافته اند که سیاهدانه می تواند بیماری های سخت نظیر سرطان و دیابت را نیز درمان کند. به دلیل خاصیت های فراوان این گیاه توصیه می شود که در مصارف شخصی و پخت غذاها هم از آن استفاده شود. سیاه دانه ایرانی قیمت خرید بسیار مناسبی در کشور ما دارد و آن هم به دلیل تولید داخلی بسیار می باشد.

روش های گوناگونی برای مصرف سیاهدانه وجود دارد اما هنوز این مسئله سوال خیلی ها است که آن را چگونه مصرف کنیم؟ این دانه سیاهرنگ جزء دانه های روغنی به حساب می آید و با عضاره گیری روغن بسیاری به دست می آید.

پس می توانید از این گیاه دارویی به صورت خوراکی خود دانه ها را پودر کنید و برروی پنیر یا همراه با عسل مصرف کنید و یا روغن آن را به صورت موضعی برای درمان دردهای سطحی و یا چربی سوزی استفاده نمایید. یکی از مصارفی که سیاهدانه دارد در ساخت ترشی ها می باشد تا طعم تلخ آن حس نشود.

سیاه دانه چه خواصی دارد

با پیدایش بیماری های گوناگون و استفاده از طب سنتی در درمان بیماری ها، برای درمان، بسیاری دنبال آن هستند تا بفهمند سیاه دانه چه خواصی دارد؟ و آیا قیمت خرید سیاه دانه ایرانی نسبت به کیفیت و خواص آن به صرفه هست یا خیر؟ این دانه کوچک که شامل ترکیبات بسیار مهمی میباشد که در سلامت بدن نقش موثری دارند که در ادامه تعدادی از آنها را بیان می کنیم.

ترکیبات مهم سیاهدانه

ترکیبات مهم سیاهدانه

۳۲ تا ۴۰ درصد از وزن سیاهدانه از روغن تشکیل شده است. این روغن حاوی اسید لینولئیک مزدوج، اسید اولئیک و پالمیتیک اسید است. از دیگر ترکیبات موجود در سیاه‌دانه می‌توان نیگلیدین، نیگلسین، نیگلیمین، تیموکینون، سیمن، کارواکرول، تیمول، آلفا-پینن، بتا-پینن، و چند نوع پروتئین و آلکالوئید دیگر را نام برد.

اسید لینولئیک مزدوج که به اختصار CLA۱ نیز نامیده می‌شود به آخرین گروه اسیدهای چرب تعلق دارد. این اسیدچرب به صورت طبیعی در گوشت و لبنیات یافت می‌شود و در بسیاری از تحقیقات بر کاهش وزن نیز تاثیر بسیاری دارد.

اسید اولئیک ماده ای است که در صنایع بسیار فراوانی اعم از دارویی، بهداشتی و آرایشی، دارویی، صنعتی خوراکی و … کاربرد دارد.

دوسین یا سیاه دانه تدبیر شده چیست؟

در طب سنتی ترکیب مواد داوریی و طبیعی با یکدیگر محصولی جدید به وجود می آید که نام های عجیب و غریبی دارند. برای مثال بسیاری از افراد نمی دانند دوسین یا سیاه دانه تدبیر شده چیست؟ دوسین از ترکیب سیاه دانه کوبیده شده باعسل به وجود می آید که سرشار مواد معدنی و مغذی که خواص درمانی فوق العاده ای دارد.

این محصول پر فایده برای دفع سنگ کلیه، درمان سرما خوردگی و بیماری های ویروسی و… مناسب می باشد. طریقه مصرف آن بدین صورت می باشد که صبح و شب می بایستی آن را به اندازه ی یک قاشق مربا خوری مصرف نمایید. می توانید با خرید سیاه دانه با کیفیت و قیمت مناسب در این سایت این محصول را برای خود تهیه کنید.

روش فراهم سازی آن بدین صورت است که شما می توانید به راحتی در منزل آن را تهیه نمایید. فقط کافیست تا مقداری کمی سیاه دانه را پودر کنید و با عسل مخلوط نمایید.

قیمت سیاه دانه ایرانی سال 1401

قیمت سیاه دانه ایرانی سال 1401

مواردی وجود دارند که باعث سردرگمی بسیاری از افراد در مصرف موارد دارویی می شوند. قیمت یک محصول یکی از مسائلی می باشد که خیلی از مصرف کنندگان از آن میترسند. قیمت خرید سیاه دانه ایرانی به دلیل تولید زیاد این محصول در کشور بسیار مناسب می باشد. جای نگرانی در خرید این محصول نیست چراکه این مجموعه با فروش مستقیم سیاهدانه از کشاورز سیاهدانه ای با کیفیت و ارزان را عرضه می کند.

برای خرید سیاه دانه کافیست در این سایت به شماره های موجود تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. در این مجموعه فروش به دو صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و دیگر نگران خرید این محصول را نداشته باشید بلکه در هرجای از کشور آن را می توانید از ما خرید نمایید.

همچنین برای کسب قیمت خرید سیاه دانه ایرانی در این سایت با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید تا اطلاعاتی را که لازم دارید در اختیار شما بگذارند.

 

آیا مصرف سیاه دانه ضرر دارد؟

همه ی ما به دنبال آن هستیم تا راجع به چیزهای که روزانه از آن ها مصرف می کنیم اگاهی پیدا کنیم. در ذهن ما این قضیه می گذرد که سیاهدانه چه فایده ای دارد؟ آیا مصرف سیاه دانه ضرر دارد؟ در پاسخ به این سوالات با خیال راحت می توان گفت اگر مصرف این دانه منظم و زیر نظر پزشک طب سنتی مصرف گردد هیچ ضرری ندارد.

گیاهان دارویی خیلی کم پیش می آید که عوارض جانبی داشته باشند و سیاهدانه هم از این قاعده مستثنی نیست. با خرید سیاه دانه ایرانی به قیمت عمده کشاورز در این سایت و مصرف آن از خواص مهم آن بهرمند شوید. از فواید بی شمار سیاه دانه می توان درمان ریزش مو را بیان کرد. ترکیب روغن سیاهدانه با حنا در رشد مو و کاهش ریزش بسیار موثر است.

اگر دچار تنگی نفس هستید ترکیب آویشن و مقداری سیاه دانه برای درمان آسم مفید می باشد. از دیگر فایده هایی که سیاهدانه بر روی قسمت های مختلف بدن می گذارد می توانیم به : جوان سازی پوست، بهبود بیماری های کبدی و دیابت نیز اشاره کرد. با کسب چنین اطلاعات مفیدی می توانید به درمان هر چه زودتر بیماری ها برسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما