قیمت سیاه دانه عمده در سال 1401

قیمت سیاه دانه عمده به لطف جهاد کشاورزی و تولید کنندگان ایرانی در سال 1401 روندی کاهشی به خود گرفته است. سیاه دانه در سال 1401 توسط عمده فروشان بازاری به صورت تناژ و کلی عرضه می شود. در سال جدید با یاری خداوند توانسته ایم در تولید این دانه ارزشمند خودکفا شویم و امید است که بتوانیم به کمک کشاورزان زحمت کش ایران از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

سال 1401 و خواص سیاهدانه تازه

سال ۱۴۰۰ و خواص سیاه دانه تازه

در زیر می خواهیم به تعدادی از مهمترین خواص سیاه دانه تازه اشاره کنیم. پس صبر داشته باشید و با ما همراه شوید تا شما را از اسرار این گیاه دارویی با خبر کنیم:

  1. مصرف سیاه دانه در سال 1401 به خاطر آلودگی بیشتر برای کاهش علائم آسم مفید است. عصاره آن باعث کاهش سرفه، خس خس سینه و عملکرد بهتر ریه در بیماران مبتلا به آسم می شود.
  2. این دانه دارویی مرغوب موجب کاهش کلسترول بد قند خون می شود.
  3. مصرف عصاره سیاه دانه ۳ بار در روز به مدت ۱۲ روز به کاهش علائم ترک اعتیاد کمک می کند.
  4. خواص ضد تشنج این محصول به طور سنتی شناخته شده است.
  5. طبق تحقیقات انجام شده، برخی از بیماری ها مانند صرع که در برابر داروهای مدرن مقاوم هستند، با عصاره این داروی گیاهی به راحتی قابل درمان هستند زیرا می تواند حملات را به نحوه عجیبی کاهش دهد.
  6. در سال 1401 اگر جوهر سیاه دانه به صورت زده شود باعث جوان سازی پوست صورت خواهد شد.
  7. استفاده موضعی از روغن این دانه و کنجد در درمان آکنه های زیر جلدی بسیار موثراست. برای تهیه این ترکیب، به بیماران توصیه می کنند روغن کنجد و پودر سیاهدانه را ترکیب کرده و آن را روی پوست صورت بمالند. برای استفاده از این ترکیب باید انگشتان خود را به آرامی به این روغن آغشته کرده و روی پوست ماساژ دهید.
  8. این محصول با غلات سبوس دار با عسل مخلوط می شود و برای تهیه انواع غذاهای آسیایی، دسرها، غلات صبحانه، شیر برنج و ماست مورد استفاده قرار می گیرد.
  9. روغن سیاه دانه به صورت موضعی برای افزایش رشد مو، کاهش التهاب و درمان برخی بیماری های پوستی استفاده می شود.

شرکت ارائه کننده قیمت عمده سیاه دانه در سال 1401

شرکت ارائه کننده قیمت عمده سیاه دانه در سال ۱۴۰۰

شرکت توزیع کننده و تولیدی سیاه دانه اصل این محصول پرخاصیت و پرکاربرد را با قیمت کاملا رقابتی به شکل عمده در بازار ارائه می کند و در سال 1401 با بازاریابی حرفه ای توسط کارشناسان فروش خود توانسته به تمام بازارهای استانی در ایران ورود پیدا کند و زمینه رشد و تجارت این داروی گیاهی را فراهم سازد و همچنین این مجموعه به خاطر پیگیری ها و راهنمایی ها و پشتکار مداوم جهت کسب رضایت مشتری با استقبال زیادی مواجه شده است.

همه مشتریان و خریداران می دانند که قیمت عمده سیاه دانه در سال جدید با کاهش شدید روبه رو شده است و علت این موضوع را می توان در کشت بی اندازه این دانه گیاهی جستجو کرد البته دلالان و واسطه ها در کاهش نرخ دخالت داشته اند ولی باعث اصلی این علت برداشت بیش از اندازه در برخی استان های ایران می باشد که می بایست در سال های بعد جهاد کشاورزی درباره آن فکری داشته باشد و امید است حداقل جلوی واردات این محصول گرفته شود.

حال شما می توانید به راحتی جهت دریافت روزانه قیمت سیاه دانه عمده در سال 1401 با شماره گیری 09134431028 و 09134431029 با مدیران فروش شرکت داپیدو در ارتباط باشید.

این مجموعه جز معتبر ترین مراکزی است که شما می توانید انواع سیاه دانه تازه و مرغوب را در بسته بندی های متنوع و مختلف با نرخی مناسب به آسانی تهیه کنید. ما این دانه روغنی را به تمام نقاط کشور عرضه می نماییم. جهت تهیه و اطلاع از بهای این محصول با ما تماس حاصل فرمایید تا سفارش شما را در کمترین زمان در محل تعیین شده تحویل دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما